پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ – The Amazing Spider Man 2
نوشته شده در یک شنبه 5 مرداد 1393
ساعت : 19:3
نویسنده : SOLTAN

مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ – The Amazing Spider Man 2 Pc Game

| دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ – The Amazing Spider Man 2 برای PC با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه BlackBox بازی The Amazing Spider Man 2 برای کامپیوتر |

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2

 

 

 

توضیحات بازی: بازی Amazing Spider-man 2 که ادامه دهنده ی شماره قبلی و بر اساس اتفاق های فیلم The Amazing Spider-man 2 می باشد توسط کمپانی Activision برای XBOX و PS 3 منتشر شده است. بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، بازی اکشن، ،
:: برچسب‌ها: مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ – The Amazing Spider Man 2,
 



جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 18:59
نویسنده : SOLTAN

جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City Pc Game

| دانلود بازی جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Liberty City برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

توضیحات بازی: آماده شوید تا جدیدترین سری از بازی های پرطرفدار GTA را بگونه ای که تاکنون هرگز نظیر آن را ندیده اید تجربه نمایید! این نسخه از بازی پیش از این بصورت انحصاری برای کنسول PC و PS3 عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی برروی پلتفرمهای Xbox 360  نیز منتشر گردید. این نسخه از بازی شامل کاراکترهای جدید، اسلحه های پیشرفته و جدید، نبردهای آنلاین چندنفره جدید و دو داستان جدید با گرافیک و افکتهای ویژه عالی می باشد، این دو داستان تحت عنوان های The Lost and Damned  و  The Ballad of G4y Tony می باشند که درآنها بصورت مستقل با دو شخصیت متمایز وارد دنیای شهر Liberty City می شوید.

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
:: برچسب‌ها: جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City,
 



دانلود بازی پرطرفدار مافیا Mafia II برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 17:32
نویسنده : SOLTAN

 

mafia 2 دانلود بازی پرطرفدار مافیا Mafia II برای PC

Mafia II PC Game – Black Box Version

پس از موفقیت دور از انتظار اولین نسخه از بازی Mafia , استدیو 2K Games به فکر ساخت نسخه دوم این بازی مشهور در سال 2010 میلادی افتاد. نسخه ای جدید که دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه ی اول بوده وتوانایی جذب کاربر آن دوچندان شده است. از جمله ی این قابلیت ها می توان به انتخاب ماموریت اشاره کرد به طوری که کاربر می تواند تعدادی از مراحل ماموریت های فرعی را به طور دلخواه انتخاب کند که بی شک باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این بازی , وجود مبارزات تن به تن است که در این مبارزات حرکات طبیعی همچون جاخالی دادن و فرار از دست حریف نیز وجود دارد. در طی مراحل بازی مافیا 2 , قادرید روزنامه بخونید , به باشگاه رفته و به تمرین مهارت های خود بپردازید و هم چنین برای رسیدن به مقصد تاکسی بگیرید ! اما ویژگی که بیشتر باعث جلت توجه می شود , امکانات کاربر در استفاده از ماشین است.

به طوری که اگر ماشین دچار حدثه شود می توان با مرجعه کردن به مکانیک یا کارواش مشکل آن را رفع کرد یا با استفاده از کنترل صدای رادیو را کم و زیاد کرد. حتی می توان از صندوق عقب ماشین برای جاسازی سلاح های گرم استفاده نمود. شاید برای بیشتر کاربران تعقیب و گریز توسط پلیسزیباترین بخش نسخه اول بازی مافیا به شمار می رود. در سری اول کاربر با گمراه سازی پلیس میتوانست از دست آن ها فرار کند. اما در سری دوم قضیه بسیار پیچیده تر از سری قبل بوده به طوری که فرار دیگر فایده ای نداشته و برای خلاص شدن از دست پلیس میبایست به فروشگاه های لباس رفته و ظاهر خود را تغییر دهید. البته در برخی از مواقع با کار هایی همچون رشوه دادن نیز می توان از دست پلیس رهایی یابید. بدون شک پویایی جامعه در بازی نقش مهمی در جذب کاربر دارد. به طوری که مردم هنگام تصادف با یکدیگر به جدال و درگیری پرداخته و کاربر می تواند به طور دلخواه در این ماجرا دخالت داشته باشد.

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
 



تام رایدر – Tomb Raider
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 17:30
نویسنده : SOLTAN

 

تام رایدر   Tomb Raider

 

توضیحات بازی: بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013  پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط  شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider  یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست .

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
:: برچسب‌ها: تام رایدر – Tomb Raider,
 



دانلود بازی Battlefield 4
نوشته شده در جمعه 17 آبان 1392
ساعت : 15:56
نویسنده : SOLTAN

ز روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PS3-iMARS

 

Battlefield 4 ps3 cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PS3

 

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
:: برچسب‌ها: برچسب ها: اسکرین شات های بازی Battlefield 4, تصاویر بازی Battlefield 4, دانلود Battlefield 4 برای ps3 از سرور ایران, دانلود بازی بتلفیلد 4 برای پی اس 3, دانلود رایگان بازی بتلفیلد 4 برای سونی, دانلود لینک مستقیم Battlefield 4 برای ps3, دانلود نسخه iMARS بازی Battlefield 4 برای play station 3, دانلود نسخه سالم و تست شده Battlefield 4 برای ps3, دانلود نسخه نهایی بازی Battlefield 4 برای ps3, نقد بازی Battlefield 4, نقد و بررسی کامل بازی Battlefield 4, پیش نمایش بازی Battlefield 4,
 



ساعت : 15:53
نویسنده : SOLTAN
 
دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4 برای کامپیوتر ، ایکس باکس ، پلی استیشن

 

دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4 برای کامپیوتر ، ایکس باکس ، پلی استیشنReviewed by4664SonOct 30Rating:5.0دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4 با لینک مستقیم و رایگان از دانلود فارسی

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 که بیشتر از ۲ سال روی آن کار شده است عرضه می شود . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند . در ادامه تغییرانی که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی داشته که کم هم نیستند معرفی می شود . شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی که دشمن در آن وجود دارد و کمین کرده بازی را آغاز خواهید کرد بین آسمان خراش ها با هلیکوپتربصورت زیکزاگ در حال پرواز هستید و با دشمن درست در مرکز شهر درگیر می شوید . گیم پلی بازی متعادل می باشد و نسبت به بازخورد بازیکن قابل تغییر است .

در گوشه پایین سمت چپ تصویر یک مینی نقشه دارید که می توانید وضعیت نیروهای خودی و دشمن را در آن مشاهده نمایید . در گوشه پایین سمت راست تصویر وضعیت سلامتی شما ( Health ) و محمات و اسلحه های شما وجود دارد . به این بازی زیبا غواصی در زیر آب نیز اضافه شده است .

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
 



دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3
نوشته شده در چهار شنبه 15 آبان 1392
ساعت : 21:49
نویسنده : SOLTAN

 

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PS3-iMARS

 

Call of Duty Ghosts ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3

 

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3,
 



دانلود بازی Battlefield 4 برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 11 مهر 1387
ساعت : 11:7
نویسنده : SOLTAN

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Battlefield 4, دانلود از سرور putlocker بازی Battlefield 4, دانلود از سرور ایران بازی Battlefield 4, دانلود با لینک مستقیم Battlefield 4, دانلود بازی Battlefield 4 با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود بازی Battlefield 4 نسخه کم حجم بلک باکس, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Battlefield 4, دانلود نسخه BlackBox بازی Battlefield 4, دانلود نسخه BlackBox بازی Battlefield 4 از سرور داخل ایران, دانلود نسخه RELOADED بازی Battlefield 4, دانلود نسخه بلک باکس بازی Battlefield 4, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Battlefield 4, دانلود نسخه فشرده بازی Battlefield 4, دانلود نسخه نهایی بازی بتلفیلد 4 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم بازی Battlefield 4 با لینک مستقیم, دانلود کرک ریلودد بازی Battlefield 4, دانلود کرک ریلودد بازی بتلفیلد 4 2013, دانلود کرک سالم و نهایی برای Battlefield 4, ,
 



صفحه قبل 1 صفحه بعد